۲۵۰۰ ملک مازاد دولت شناسایی شد

۲۵۰۰ ملک مازاد دولت شناسایی شد

به گزارش لباس نو، رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: تا حالا 2 هزار و 500 ملک مازاد دولت شناسایی شده که این سازمان در تلاش است که این میزان را به 4 هزار ملک برساند.



به گزارش لباس نو به نقل از مهر، ابراهیم بازیان، رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: هم اکنون در سازمان خصوصی سازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ملک به عنوان مازاد در استانها شناسایی شده که در مرحله ارزش افزایی، ارزش گذاری و پیگیری فروش آنها هستیم.
وی اشاره کرد: در قالب بسته های رونق استانی، علاوه بر موضوع مولدسازی املاک، اختصاص این املاک به پروژه های نیمه تمام در قالب مصوبات کمیته پایش که به پیشنهاد استانها تهیه شده است را نیز پیگیری می نماییم.
بازیان در ادامه افزود: مولدسازی در راه رو به جلو و درستی است. امیدواریم تا انتهای سال جاری عدد ۲ هزار و ۵۰۰ ملک شناسایی شده فعلی به ۴ هزار عدد برسد.
وی درباره ی مولدسازی املاک مازاد اظهار داشت: عوائد حاصل از فروش و نیز عوائد حاصل از تغییر کاربری این املاک که به صورتی مولد سازی شده اند، به خزانه واریز شده و یا به پروژه های عمرانی نیمه تمام اختصاص می یابد.
بازیان اظهار داشت: در برنامه سال جاری سازمان بایستی از محل واگذاری ها معادل ۶۰ همت به خزانه واریز شود و عدم تحقق این مساله یعنی کسری بودجه، یعنی این سازمان در این درجه از اهمیت قرار دارد و باید دقت شود که این سازمان چقدر در پیشبرد اهداف توسعه کشور اثرگذار می باشد.
وی اشاره کرد: امسال به استناد قانون بودجه، حدود ۱۳۰ همت رد دیون دولت به پیمانکاران از محل های مختلف پیش بینی شده است که این عدد در عرصه مولدسازی نیز ۴۰ همت است و تکلیف داریم این رقم از محل فروش، تهاتر و سایر شئون مولد سازی تامین شود.


منبع:

1403/04/12
18:46:07
5.0 / 5
307
تگهای خبر: توسعه , فروش , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
لباس نو