وزیر ارتباطات:
رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد
به گزارش لباس نو، وزیر ارتباطات ضمن اشاره به این که شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسئولیت بزرگی دارد، از مدیران این شرکت خواست تا برای افزایش کیفیت عرضه خدمات به مردم تلاش کنند.
به گزارش لباس نو به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران کل استانهای شرکت ملی پست تصریح کرد: شرکت پست نقش کلیدی و مسئولیت بزرگی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بر عهده دارد.
وی ضمن اشاره به سخنان اش در افتتاحیه نمایشگاه پست در رابطه با نقش پلت فرم های تجارت الکترونیکی داخلی، اضافه کرد: با وجود پلت فرم های بومی در کشور ما برای تجارت داخلی احتیاج به بیگانه نداریم و البته حتما برای مبادلات خارجی مردم احتیاج به پلت فرم های خارجی داریم.
وزیر ارتباطات ضمن اشاره به راه اندازی پلت فرم های بومی توسط جوانان کشور، خاطرنشان کرد: این در صورتی است که در خیلی از کشورهای دیگر حتی اروپایی مردم برای کارهای خود مانند مبادله کالا و حمل و نقل به پلت فرم های خارجی وابسته هستند.
وی با تاکید به این که عرضه خدمات باکیفیت بعنوان هدف نهایی باید در اولویت باشد، اضافه کرد: توسعه زیرساخت ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از تکنولوژی های جدید باید منجر به ارائه ی خدمت باکیفیت شود.
زارع پور رساندن درست بسته پستی در کوتاه ترین زمان و با اخلاق مناسب را از اصول اساسی کار در پست عنوان نمود و اظهار داشت: همکاران موزع پست، پیشانی کار شرکت پست به شمار می روند که در ارتباط مستقیم با مردم هستند و باید مثل همیشه بااخلاق خوش به مردم خدمت رسانی کنند.
وی ضمن اشاره به این که پارسال وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت های پست به این شرکت کمک کرده است، اعلام نمود: امسال هم برای توسعه زیرساخت ها و نوسازی ناوگان پست با هدف هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی های جدید در پست اعتباراتی در نظر گرفته شده است.
وزیر ارتباطات با تاکید به ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم از شبکه «ویراستی» برای ارتباط بهتر در این عرصه نام برد و از تمام مدیران پست خواست که برای ارتباط بهتر و بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان در کوتاه ترین زمان در این شبکه حضور داشته باشند.
وی ضمن اشاره به این که تأمین معیشت کارکنان پست دارای اهمیت است، در این نشست از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده نزدیک برای بهبود معیشت آنان اطلاع داد.
طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت ملی پست در رابطه با مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن موضوع هایی را مطرح و پیشنهاداتی هم عرضه کردند.
گفتنی است؛ ضعف زیرساخت های پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح پرداختی ها متفاوت، افزایش نقش رگولاتوری پست در بازار پستی، ایجاد مرکز تحقیقات و پژوهش پست و عدم استراتژی بلندمدت به علت چالش های روزمره از مسائلی بود که در این نشست عنوان شد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب