چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟

چگونه پیامک های مزاحم را لغو کنیم؟

به گزارش لباس نو، امکان دارد بعضی از کاربران علاقه ای به دریافت پیامک های تبلیغاتی از جانب اپراتورهای همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتورها روش هایی را برای غیرفعال سازی این نوع پیامک ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.



به گزارش لباس نو به نقل از ایسنا، دریافت پیامک های تبلیغاتی ممکنست برای کاربران آزاردهنده و مزاحم باشد بنا بر این بیشتر کاربران بدنبال راهی برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی هستند. بعد از مسدود شدن سرشماره های پیامکی، شرکتها به استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیامک روی آوردند و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم سامانه #۸۰۰* را برای شناسایی و مسدودسازی این شماره ها راه اندازی کرد؛ در عین حال، همچنان برخی از پیامک های تبلیغاتی از طرف خود اپراتورهای همراه ارسال می شود که البته برای غیرفعال سازی این پیامک ها هم راهکار وجود دارد.

روش عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی اپراتور همراه اول

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی در اپراتور همراه اول، مشترکان می توانند با یکی از روش های ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»، شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*، تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰، مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.

البته همراه اول ذکر کرده که پیامک های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی خدمات پایه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند، بدین سبب درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت می کنند. همین طور برخی مشترکین بواسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند که در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.

روش فعال سازی و غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

کاربران اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) نیز می توانند تصمیم بگیریند که مایل به دریافت کدام گروه پیامکی هستید و سپس برای دریافت یا عدم دریافت هر دسته از پیامک ها اقدام نمایند. این کار با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و گزینه «مدیریت پیامک های تبلیغاتی، شماره گیری کد ۵۰۰۶#* و دریافت لیست کاملی از گروههای پیامکی و پیامک به ۵۰۰۶ و انتخاب کلیدواژه مربوط به دریافت هر دسته از پیامک ها، امکان پذیر است.

مدیریت خدمات پیامکی در اپراتور رایتل چگونه است؟

در اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) نیزکاربر می تواند با بهره گیری از نرم افزار رایتل من و مراجعه به منوی "مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده"، شماره گیری کد دستوری #۸۰۰* یا کد دستوری #۱۹۵* و انتخاب قطع تبلیغات، شماره گیری کد #۳*۸۰۰* یا ارسال عدد ۳ به ۸۰۰، برای غیرفعال سازی و جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی که از مراکز پیام مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۵ و ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و شماره های مشابه ارسال می شود، کاربرد دارد.





منبع:

1401/12/05
11:26:19
5.0 / 5
862
تگهای خبر: خدمات , فروش , فروشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
لباس نو