روند صعودی شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا
لباس نو: اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ماه اکتبر صعودی شد.
به گزارش لباس نو به نقل از بیزنس، برپایه گزارشی که دانشگاه میشیگان منتشر کرد، شاخص احساسات مصرف کننده در ایالات متحده طی ماه اکتبر به ۵۹.۹ واحد رسید که ماهانه ۲.۲ درصد افزایش داشت.
این رقم در حالی منتشر گردید که گزارش نهایی سالانه ۱۶.۵ درصد کاهش شاخص را نشان میدهد.
شاخص شرایط فعلی اقتصادی در همان ماه نسبت به ماه قبل با ۹.۹ درصد افزایش به ۶۵.۶ رسید اما نسبت به سال قبل ۱۵.۶ درصد کم شد.
در همین حال، شاخص انتظارات مصرف کننده بصورت ماهانه ۳.۱ درصد کم شد و به ۵۶.۲ واحد رسید که سالانه ۱۷.۲ درصد نزول کرده است.
در این گزارش آمده است که در این ماه، شرایط خرید برای کالاهای بادوام بر پایه کاهش نرخها و محدودیت های عرضه، ۲۳ درصد افزوده شد.
انتظار می رود شرایط کسب وکار در سال آینده ۱۹درصد بدتر شود و هرگونه ادامه تضعیف درآمد یا ثروت می تواند منجر به عقب نشینی بیشتر در هزینه ها شود و می تواند خطرات دیگر رکود اقتصادی را تقویت کند.
منبع: لباس نو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب